Обгрунтування технічних та якісних характеристик канцелярських товарів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Великомихайлівська селищна рада Роздільнянського району Одеської області ; 67100, Одеська область, Роздільнянський район, с.м.т. Велика Михайлівка, вул. Центральна, 123; код ЄДРПОУ – 04379367.
Назва предмету закупівлі: Канцелярські товари Код за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Ідентифікатор закупівлі : UA-2023-03-16-003272-a
Мета закупівлі: для забезпечення потреб працівників Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Одеська область, Роздільнянський район, с.м.т. Велика Михайлівка, вул. Центральна, 123
Процедура закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N. 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україна та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
К-ть,
|
Од. вим. |
|
Папір для друку А4 PAPERLINE 80г/м2, 500 аркушів (або еквівалент) |
857 |
пач |
Папір для друку А3 PAPERLINE 80г/м2, 500 аркушів (або еквівалент) |
3 |
пач |
Штемпельна фарба BUROMAX BM.1901-01 /30мл/синя (або еквівалент) |
16 |
шт |
Скоба №10 BUROMAX JOBMAX BM.4401 /1000шт пач/ (або еквівалент) |
50 |
пач |
Коректор BUROMAX BM.1002 /20мл (або еквівалент) |
24 |
шт |
Папка-сегрегатор Buromax JOBMAX А4/70 зелена BM.3011-04с (або еквівалент) |
11 |
шт |
Папка-сегрегатор Buromax JOBMAX А4/50/синя BM.3012-02c(або еквівалент) |
11 |
шт |
Папка-швидкозшивач "СПРАВА", А4, BM.3334 картон 0,35 мм (або еквівалент) |
350 |
шт |
Скоба №24/6 BUROMAX JOBMAX BM.4402 /1000шт пач/(або еквівалент) |
100 |
пач |
Папка-конверт А4 на кнопці Economix E31301-02 прозора/синя (або еквівалент) |
20 |
шт |
Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter Evolution HO-335-ES 0,7 мм синяя (або еквівалент) |
500 |
шт |
Ручка масляна кулькова "Hiper" MaxWriter Evolution HO-335-ES 0,7 мм чорна (або еквівалент) |
500 |
шт |
Файл-конверт А4+/пак-100шт/ProFILE PF-1130, 30мкм глянцевий (або еквівалент) |
60 |
пач |
Папка на зав`язках 0,40мм /картон |
200 |
шт |
Стрічка клейка 48*100*0,038мкм прозора |
55 |
шт |
Оснастка для круг. печатки 46045 Trodat 45мм (або еквівалент) |
7 |
шт |
Весь товар та комплектуючі перелічені в специфікації, що пропонується для продажу, повинні бути новими, тобто такими, що не відновлювалися та раніше не були в користуванні.
Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Транспортні витрати та розвантаження: за рахунок Постачальника.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік, по КЕКВ 2210, з урахуванням фактичної потреби в канцелярському обладнанні.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 198187,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;
2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;
3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались комерційні пропозиції потенційних учасників, середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, також враховувалась інформація про ціни на даний вид товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.