Про бюджет Великомихайлівської селищної територіальної громади Роздільнянського району Одеської області на 2022 рік
УКРАЇНА
Великомихайлівська селищна рада
Роздільнянського району Одеської області
XXІV сесія
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
Про бюджет Великомихайлівської
селищної територіальної громади
Роздільнянського району
Одеської області на 2022 рік
15503000000
(код бюджету)
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” Великомихайлівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Визначити на 2022 рік:
доходи селищного бюджету у сумі 142 924 559 гривень, у тому числі доходи загального фонду селищного бюджету 136 724 159 гривень та доходи спеціального фонду селищного бюджету 6 200 400 гривень, у тому числі бюджету розвитку 0 гривень згідно з додатком №1 цього рішення;
видатки селищного бюджету у сумі 142 924 559 гривень, у тому числі видатки загального фонду селищного бюджету 136 679 159 гривень та видатки спеціального фонду бюджету 6 245 400 гривень, у тому числі бюджет розвитку 45 000 гривень;
профіцит загального фонду селищного бюджету у сумі 75 000 гривень згідно з додатком №2 до цього рішення;
дефіцит спеціального фонду селищного бюджету у сумі 45 000 гривень згідно з додатком №2 до цього рішення;
оборотний залишок бюджетних коштів селищного бюджету у розмірі 30 000 гривень, що становить 0,02 відсотка видатків загального фонду селищного бюджету, визначених цим пунктом;
резервний фонд селищного бюджету у розмірі 100 000 гривень, що становить 0,1 відсоток видатків загального фонду селищного бюджету, визначених цим пунктом.
2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів селищного бюджету на 2022 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами/підпрограмами згідно з додатком 3 до цього рішення.
3. Затвердити на 2022 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4 до цього рішення.
4. Затвердити розподіл витрат селищного бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 2 058 601 гривня згідно з додатком 5 до цього рішення.
5. Установити, що у загальному фонді селищного бюджету на 2022 рік до доходів належать надходження, визначені статті 64 Бюджетного кодексу України.
6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду селищного бюджету на 2022 рік у частині доходів є надходження, визначені у статті 69-1 Бюджетного кодексу України.
7. Установити, що джерелами формування спеціального фонду селищного бюджету на 2022 рік у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України.
8. Визначити на 2022 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками місцевого бюджету видатки загального фонду на:
- оплата праці працівників бюджетних установ;
- нарахування на заробітну плату;
- придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;
- забезпечення продуктами харчування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
- поточні трансферти населенню;
- поточні трансферти місцевим бюджетам;
- забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами
реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального
користування;
- оплата послуг з охорони комунальних закладів культури;
- оплату енергосервісу.
9. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право селищній раді отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України позики на покриття тимчасових касових розривів селищного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
10. Дозволити селищному голові за погодженням з постійною комісією селищної ради з питань планування бюджету, фінансів, податків, інвестиційної, банківської діяльності та розвитку підприємництва у період між сесіями селищної ради здійснювати розподіл та перерозподіл субвенцій, дотацій Державного бюджету України місцевим бюджетам, передбачених селищному бюджету Великомихайлівської селищної ради, та здійснювати фінансування відповідно до нормативних документів, затверджених Кабінетом Міністрів України, що регламентують порядок розподілу та використання субвенцій з Державного бюджету України та обласного бюджету, з внесенням відповідних змін до розпису доходів і видатків селищного бюджету Великомихайлівської селищної ради на 2022 рік шляхом видання відповідного розпорядження голови селищної ради з наступним внесенням відповідних змін до рішення про селищний бюджет.
11. Установити, що невикористаний обсяг субвенцій, виділених у 2022 році з селищного бюджету (за рахунок коштів селищного бюджету) іншим бюджетам, а також субвенцій, виділених з місцевих бюджетів селищному бюджету, зберігається на рахунках бюджету для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення.
12. Головним розпорядникам селищного бюджету:
12.1. Забезпечити у першочерговому порядку у повному обсязі потребу у коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; проведення розрахунків за електричну енергію, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої заборгованості із зазначених видатків.
12.2. Привести свої витрати, мережу бюджетних установ у відповідність з бюджетними асигнуваннями для забезпечення їх належного функціонування, чисельність працівників установ - з визначеним фондом оплати праці, а інші витрати - у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій.
12.3. Забезпечити утримання чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на преміювання та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.
12.4. Забезпечити проведення індексації заробітної плати працівників бюджетних установ відповідно до Закону України "Про індексацію грошових доходів населення".
12.5. Планувати видатки, пов’язані із стимулюванням працівників будь-якої бюджетної установи, за умови забезпечення у повному обсязі бюджетними коштами обов’язкових виплат із заробітної плати працівникам, інших соціальних виплат, у тому числі стипендій, та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії.
12.6. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.
12.7. Забезпечити укладання угод за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обласного бюджету обґрунтованих лімітів енергоспоживання.
12.8. Забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання тощо.
12.9. Забезпечити взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету.
12.10. У разі наявності простроченої заборгованості із заробітної плати, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії припинити прийняття в межах бюджетних асигнувань бюджетних зобов'язань та здійснення платежів за загальним фондом за іншими заходами, пов'язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім видатків, визначених пунктом 5 цього рішення), до погашення такої заборгованості.
12.11. Забезпечити прийняття бюджетних зобов’язань та проведення видатків за рахунок загального фонду селищного бюджету, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік в органах Державної казначейської служби України, тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, та забезпечивши відповідність щомісячного обсягу фактичних видатків обсягам призначень, встановлених планами використання бюджетних коштів.
12.12. Забезпечити взяття бюджетних зобов’язань та здійснення видатків за спеціальним фондом селищного бюджету винятково в межах відповіднихфактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.
12.13. Передбачати видатки спеціального фонду за рахунок власних надходжень бюджетних установ на погашення заборгованості установи з бюджетних зобов'язань за спеціальним та загальним фондом кошторису, на проведення заходів, пов'язаних з виконанням основних функцій, які не забезпечені (або частково забезпечені) видатками загального фонду.
12.14. Забезпечити під час укладання угод (договорів, контрактів тощо) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за кошти селищного бюджету встановлення обов'язковою умовою застосування штрафних санкцій до суб'єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань.
Зарахування коштів, отриманих від сплати таких штрафних санкцій, здійснювати до доходів загального фонду селищного бюджету.
12.15. Забезпечити затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням.
12.16. Здійснювати управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
12.17. Здійснювати контроль за своєчасним поверненням у повному обсязі до бюджету коштів, наданих за операціями з кредитування бюджету.
12.18. Забезпечити доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:
- здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2022 року;
- оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів.
13. Виконавчому комітету селищної ради:
1) У процесі виконання селищного бюджету вносити на розгляд селищної ради пропозиції щодо змін по доходах та видатках у разі настання випадків, передбачених Бюджетним кодексом України.
2) Забезпечити першочергове фінансування витрат по захищених статтях видатків селищного бюджету у межах наявних ресурсів згідно із затвердженим помісячним розписом загального фонду селищного бюджету.
14. Додатки 1-5 до цього рішення є його невід`ємною частиною.
15. Дане рішення набирає чинності з 1 січня 2022 року.
16. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО ПРОЕКТУ РІШЕННЯ
«Про бюджет Великомихайлівської селищної територіальної громади Роздільнянського району Одеської області на 2022 рік»
- Оцінка дохідної частини селищного бюджету на 2022 рік
Дохідна частина проекту бюджету громади на 2022 рік розроблена на основі норм чинних Бюджетного та Податкового кодексів України та положень програми діяльності Кабінету Міністрів України.
При прогнозуванні дохідної частини бюджету селищної ради на 2022 рік було враховано:
- статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2020 рік, очікувані макропоказники Мінекономрозвитку на 2021 рік та прогнозні на 2022 рік;
- фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2018, 2019, 2020 років та 11 місяців 2021 року;
- основні макроекономічні показники соціального і економічного розвитку Великомихайлівської селищної ради.
У цілому, показник доходів бюджету громади на 2022 рік обраховано в сумі 142 924,6 тис. грн., у тому числі:
- загальний фонд – 136 724,2 тис. грн.;
- спеціальний фонд – 6 200,4 тис. грн.
На 2022 рік до загального фонду бюджету заплановані надходження власних податків та зборів у сумі 66 040,6 тис. грн. та міжбюджетних трансфертів – 70 683,6 тис. грн.
Прогнозний показник власних доходів загального фонду бюджету Великомихайлівської селищної ради на 2022 рік у порівнянні із затвердженим плановим показником 2021 року зменшено на 142,3 тис. грн. або на 0,2%, в зв’язку з зменшенням надходжень ПДФО з виплачених дивідендів.
Основним джерелом надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, що становить 54,7% від запланованого показника власних доходів загального фонду 2022 року. Цей податок виступає базисним ресурсом для формування бюджету громади.
Очікуваний показник надходження податку на доходи фізичних осіб на 2022 рік розрахований із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, збільшення рівня мінімальної заробітної плати (з 01.01.22р. – 6 500 грн.,з 01.10.22р. – 6700 грн.), а також бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.
Прогнозний показник надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджету на 2022 рік запланований у сумі 36 139,0 тис. грн.
Ріст надходження даного податку у 2022 році прогнозується у розмірі 245,4 тис. грн. або 0,7% до очікуваного показника 2021 року. Заплановано, що ПДФО з найманих працівників зросте на 7,4% порівняно з 2021 роком і складе 23 839,0 тис.грн. Мінімальна зарплата зросте на 8,3%.
ПДФО з грошового забезпечення військовослужбовців та правоохоронців - в 2021 році очікується 3600,0 тис.грн., прогноз на 2022р. – 3800,0 тис.грн., що на 5,5% більше, ніж в 2021 році.
ПДФО за оренду паїв – на 2022 рік розраховано в сумі 7600,0 тис.грн., це менше ніж в 2021 році. У 2021році до бюджету надійшло 1791,1 тис.грн. ПДФО з виплачених дивідендів за 2017-2021 роки, у 2022 році дивіденди за ці роки вже виплачуватись не будуть.
ПДФО за результатами річного декларування розраховано в сумі 900,0 тис.грн., це на 11% більше, ніж в 2021 році..
Основні чинники, які вплинуть на надходження податку на доходи фізичних осіб:
- підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму;
- легалізація виплати заробітної плати та інше.
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності розраховано в сумі 0,1 тис.грн., на рівні надходжень 2021 року.
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів розрахована на рівні 2021 року в сумі 7,3 тис.грн.
Рентна плата за користування надрами розрахована в сумі 7,3 тис.грн., на рівні надходжень 2021 року.
Податок на майно (на 16,7% формує загальний фонд) на 2022 рік розраховано в сумі 11 037,7 тис.грн., що становить 101,0% від рівня 2021 року.
Прогнозний показник плата за землю запланований на 2022 рік у розмірі 10 503,7 тис. грн., на рівні очікуваних показників 2021 року.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2022 рік розраховано в сумі 534,0 тис. грн., що більше очікуваного в 2021р. на 32,3 тис.грн. або на 6,4%.
У 2022 році збережено спрощену систему оподаткування для платників єдиного податку І – ІV груп, що діяла у 2021 році.
Єдиний податок (на 21,3% формує загальний фонд) розраховано в сумі 14 060,0 тис.грн. і збільшується порівняно з очікуваним показником у 2021 році на 530,0 тис.грн., або на 3,9%, в т.ч.:
- Єдиний податок з юридичних осіб розраховано в сумі 520,0 тис. грн.
- Єдиний податок з фізичних осіб - очікувані надходження в 2021р. – 6000,0 тис.грн., прогноз на 2022 рік - 6400,0 тис.грн., ріст на 400,0 тис.грн., або на 6,7 %.
- Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників - 7140,0 тис.грн., прогноз розраховано на рівні очікуваних надходжень 2021 року.
Основні чинники, які вплинуть на надходження єдиного податку:
- підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму;
- збільшення кількості платників.
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – в 2021 р. очікується 680,0 тис.грн., прогноз на 2022 р. – 700,0 тис.грн., що на 2,9% більше ніж в 2021 році;
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (пальне) – заплановано 540,0 тис.грн., ріст 1,3%, акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) – заплановано 1750,0 тис. грн., ріст на 1,0%.
Надходження орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності планується у сумі 66,0 тис. грн.
Крім того, до загального фонду бюджету Великомихайлівської селищної ради на 2022 рік заплановані надходження таких податків, зборів та платежів:
- плати за надання адміністративних послуг у сумі 420,0 тис. грн.;
- адміністративний збір за державну реєстрацію - 814,7 тис.грн.;
- туристичний збір – 2,5 тис. грн.;
- державне мита - 416,0 тис. грн.;
- інші надходження у сумі 80,0 тис. грн., включають в себе надходження коштів від розміщення зовнішньої реклами та тимчасових споруд.
На 2022 рік до спеціального фонду бюджету ОТГ заплановані надходження у сумі 6 200,4 тис. грн.
Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ та екологічний податок , що відповідно становлять 99,5%, та 0,5% від показника доходів спеціального фонду бюджету на 2022 рік.
- Показник суми власних надходжень на 2022 рік становить
6167,1 тис. грн. - Очікувані надходження екологічного податку на 2022 рік заплановані у сумі 33,3 тис. грн.
Крім того, у 2022 році бюджет громади отримає міжбюджетні трансферти у сумі 70 778,2 тис. грн., в т.ч.:
- Базова дотація – 9 763,8 тис. грн.;
- Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 56 939,6 тис.грн. на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів.
- Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1161,7 тис. грн.;
- Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам – 2 818,4 тис.грн.
2. Оцінка видаткової частини селищного бюджету на 2022 рік
Проект селищного бюджету розроблено з урахуванням визначених вимог Бюджетного та Податкового кодексів України, положень програми діяльності Кабінету Міністрів України.
При формуванні проекту селищного бюджету обраховувались видатки на заробітну плату з урахуванням зростання мінімальної заробітної плати з 1 січня 2022 року - 6 500 грн., з 1 жовтня 2022 року – 6 700 грн., енергоносії - враховуючи ріст тарифів на оплату електроенергії - 10,0%; на оплату водопостачання і водовідведення – 10,1%; на оплату інших енергоносіїв – 10,1%, а також інших видатків з урахуванням прогнозу зростання споживчих цін на 6,0%. Для забезпечення в повному обсязі потреби на оплату енергоносіїв та комунальних послуг спрямовується 9 924,6 тис.грн., або 7,3 відсотків видатків на фінансування бюджетних установ по загальному фонду. У бюджеті найбільшу питому вагу по розпорядникам складають видатки на освіту – 117 687,5 тис.грн. (82,3%).
Відповідно до статті 24 Бюджетного кодексу України в селищному бюджеті планується резервний фонд в обсязі 100,0 тис.грн. для проведення заходів з ліквідації наслідків та запобігання надзвичайних ситуацій та інших непередбачених заходів, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені при формуванні бюджету.
У проекті селищного бюджету на 2022 рік на утримання апарату Великомихайлівської селищної ради по загальному фонду заплановані видатки на суму 13 471,4 тис.грн., у тому числі на:
- оплату праці з нарахуваннями – 11 889,8 тис.грн., що становить 88,3% від загального обсягу видатків;
- комунальні послуги та енергоносії – 798,0 тис.грн., що становить 5,9% від загального обсягу видатків;
- інші поточні видатки- 783,6 тис.грн. що становить 5,8% від загального обсягу видатків.
На виконання заходів програми підтримки місцевого самоврядування Великомихайлівської селищної ради на 2021 - 2024 роки заплановано кошти в сумі 118,6 тис.грн.
На утримання фінансового відділу селищної передбачено кошти в загальній сумі 865,1 тис.грн., в т.ч.:
- на оплату праці з нарахуваннями – 834,8 тис.грн.
У проекті бюджету на 2022 рік на галузь освіти передбачено видатки в сумі
111 083,7 тис.грн. Із загальної суми видатки за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам складуть 56 939,6 тис.грн., які спрямовуються виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників.
В структурі видатків на освіту найбільшу частку займають видатки на загальноосвітні заклади 80,8% або 89 781,0 тис.грн.,у тому числі:
- на оплату праці з нарахуваннями – 75 622,4 тис.грн.;
- комунальні послуги та енергоносії – 5 750,1 тис.грн.
Видатки на дитячі дошкільні заклади складають 7,1% або 10 154,2 тис.грн., у тому числі:
- на оплату праці з нарахуваннями – 7 611,9 тис.грн.;
- комунальні послуги та енергоносії – 889,8 тис.грн.
Видатки на позашкільну освіту складають 1,2% або 1 688,5 тис.грн., у тому числі:
- на оплату праці з нарахуваннями – 1 580,5 тис.грн.;
- комунальні послуги та енергоносії – 71,0 тис.грн.
Видатки на естетичне виховання складають 2,1% або 2 960,1 тис.грн., у тому числі:
- на оплату праці з нарахуваннями – 2 755,1 тис.грн.;
- комунальні послуги та енергоносії – 112,0 тис.грн.
На забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру заплановано видатки в загальній сумі 1 842,9 тис.грн. , в т.ч. за рахунок:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1 161,7 тис.грн.;
- за рахунок іншої субвенції з інших місцевих бюджетів – 394,9 тис.грн.
На виконання програм по галузі "освіта" заплановано на 2022 рік коштів на суму 135,9 тис.грн., а саме:
- Програма "Учитель" на 2022-2024 роки" – 30,0 тис.грн.
- Програма "Обдарована дитина на 2022-2024 роки" - 25,0 тис.грн.
- Програма "Молодий спеціаліст Великомихайлівської селищної ради на 2018-2022 роки" – 70,0 тис.грн.
- Програма соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей, які опинились в складних життєвих обставинах по Великомихайлівській селищній раді на 2021-2025 роки – 10,9 тис.грн.
У проекті бюджету на 2022 рік передбачені видатки на утримання закладів культури Великомихайлівської селищної ради в загальній сумі 4 657,1 тис.грн., у тому числі:
- на оплату праці з нарахуваннями передбачено- 3 536,7 тис.грн.;
- на оплату енергоносіїв – 297,4 тис.грн.
На виконання заходів програми розвитку культури Великомихайлівської селищної ради на 2021-2023 роки заплановано коштів на суму 30,0 тис.грн.
У проекті бюджету на 2022 рік передбачені видатки на утримання закладів фізичної культури та спорту Великомихайлівської селищної ради в загальній сумі 1 852,1 тис.грн., у тому числі:
- на оплату праці з нарахуваннями передбачено – 1 608,2 тис.грн.;
- на оплату енергоносіїв – 126,8 тис.грн.
На виконання заходів програми розвитку фізичної культури та спорту на період 2021-2025 років на 2022 рік заплановано кошти в сумі 75,0 тис.грн.
У проекті бюджету на 2022 рік передбачені видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення в загальній сумі 2 152,0 тис.грн., у тому числі:
- на оплату праці з нарахуваннями передбачено – 891,7 тис.грн.
На фінансування програм в галузі соціального захисту та соціального забезпечення Великомихайлівської селищної ради заплановано кошти в загальній сумі 1 258,3 тис.грн. а саме:
- на виконання заходів програми соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей, які опинились в складних життєвих обставинах по Великомихайлівській селищній раді на 2021-2025 роки заплановано кошти в сумі 17,3 тис.грн.;
- на виконання заходів програми "Соціальної підтримки населення на 2022-2024 роки "Соціальний захист населення Великомихайлівської селищної ради" заплановано кошти в загальній сумі 1 000,0 тис.грн.;
- на виконання заходів програми надання пільг на оплату послуг зв"язку, інших передбачених законодавством пільг та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян на 2021-2023 роки заплановано кошти в загальній сумі 241,0 тис.грн.
На утримання закладів охорони здоров’я заплановано кошти в загальній сумі 3 901,4 тис.грн., в тому числі:
- на оплату енергоносіїв КНП «Великомихайлівська БЛ» - 1 658,4 тис.грн.;
- на утримання паліативного відділення КНП «Великомихайлівська БЛ» - 625,8 тис.грн.;
- на оплату енергоносіїв КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» та на оплату праці фельдшерам ФАПів громади – 1 617,2 тис.грн.
Видатки на фінансування житлово-комунального господарства передбачені на благоустрій селища та підтримання його в належному санітарному стані на загальну суму 4 025,2 тис.грн., у тому числі:
- на оплату праці працівникам благоустрою - 1 709,9 тис.грн.;
- на оплату електроенергії вул. освітлення – 1 374,0 тис.грн.
На утримання комунальної установи «Трудовий архів» передбачено видатки в сумі 160,5 тис.грн., в тому числі за рахунок іншої субвенції з інших бюджетів – 58,9 тис.грн.
На виконання заходів програми «Поліцейський офіцер громади» Великомихайлівської селищної ради на 2022-2024 роки заплановано видатки в сумі 20,0 тис.грн. на придбання паливно-мастильних матеріалів для службового автотранспорту поліцейських офіцерів громади.
На виконання видатків по запобіганню та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха передбачено видатків на сумі 100,0 тис.грн.
Відповідно до статті 24 Бюджетного кодексу України для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені при складанні проекту бюджету передбачено резервний фонд селищного бюджету у сумі 100,0 тис.грн.
З селищного бюджету на 2022 рік селищному бюджету Захарівської ТГ передбачено іншу субвенцію на загальну суму 187,8 тис.грн., яка спрямовуються на утримання 2-х підопічних в Захарівському територіальному центрі соціального обслуговування.
Також з селищного бюджету на 2022 рік Роздільнянському районному бюджету передбачено іншу субвенцію на загальну суму 300,0 тис.грн., яка спрямовується на надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хвори, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги.
Додаток №1 | |||||
до проекту рішення селищної ради | |||||
№ -VIII від | |||||
Доходи бюджету Великомихайлівської селищної територіальної громади на 2022 рік | |||||
15503000000 | |||||
(код бюджету) | |||||
(грн.) | |||||
Код | Найменування згідно з класифікацією доходів бюджету | Всього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | |
Всього | у т.ч. бюджет розвитку | ||||
10000000 | Податкові надходження | 64 277 200 | 64 243 900 | 33 300 | |
11000000 | Податки на доходи, податки на прибуток | 36 139 100 | 36 139 100 | ||
11010000 | Податок та збір на доходи фізичних осіб | 36 139 000 | 36 139 000 | ||
11010100 | Податок на доходи фізичних осіб,що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати | 23 839 000 | 23 839 000 | ||
11010200 | Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних війсковослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами | 3 800 000 | 3 800 000 | ||
11010400 | Податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника інших ніж заробітна плата | 7 600 000 | 7 600 000 | ||
11010500 | Податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються фізичними особами за результатами річного декларування | 900 000 | 900 000 | ||
11020000 | Податок на прибуток підприємств | 100 | 100 | ||
11020200 | Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності | 100 | 100 | ||
13000000 | Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів | 14 600 | 14 600 | ||
13010000 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів | 7 300 | 7 300 | ||
13010200 | Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) | 7 300 | 7 300 | ||
13030000 | Рентна плата за користування надрами | 7 300 | 7 300 | ||
13030100 | Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення | 3 800 | 3 800 | ||
13030200 | Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення | 3 500 | 3 500 | ||
14000000 | Внутрішні податки на товари та послуги | 2 990 000 | 2 990 000 | ||
14020000 | Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) | 540 000 | 540 000 | ||
14021900 | Пальне | 540 000 | 540 000 | ||
14030000 | Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) | 1 750 000 | 1 750 000 | ||
14031900 | Пальне | 1 750 000 | 1 750 000 | ||
14040000 | Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів | 700 000 | 700 000 | ||
18000000 | Місцеві податки | 25 100 200 | 25 100 200 | ||
18010000 | Податок на майно | 11 037 700 | 11 037 700 | ||
18010100 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості | 0 | 0 | ||
18010200 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості | 84 000 | 84 000 | ||
18010300 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості | 140 000 | 140 000 | ||
18010400 | Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості | 310 000 | 310 000 | ||
18010500 | Земельний податок з юридичних осіб | 1 263 700 | 1 263 700 | ||
18010600 | Орендна плата з юридичних осіб | 5 050 000 | 5 050 000 | ||
18010700 | Земельний податок з фізичних осіб | 1 890 000 | 1 890 000 | ||
18010900 | Орендна плата з фізичних осіб | 2 300 000 | 2 300 000 | ||
18011100 | Транспортний податок з юридичних осіб | 0 | 0 | ||
18030000 | Туристичний збір | 2 500 | 2 500 | ||
18030100 | Туристичний збір, сплачений юридичними особами | 2 500 | 2 500 | ||
18050000 | Єдиний податок | 14 060 000 | 14 060 000 | ||
18050300 | Єдиний податок з юридичних осіб | 520 000 | 520 000 | ||
18050400 | Єдиний податок з фізичних осіб | 6 400 000 | 6 400 000 | ||
18050500 | Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків | 7 140 000 | 7 140 000 | ||
19000000 | Інші податки та збори | 33 300 | 33 300 | ||
19010000 | Екологічний податок | 33 300 | 33 300 | ||
19010100 | Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення | 18 600 | 18 600 | ||
19010300 | Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини | 14 700 | 14 700 | ||
20000000 | Неподаткові надходження | 7 963 800 | 1 796 700 | 6 167 100 | |
21000000 | Доходи від власності та підприємницької діяльності | 0 | 0 | ||
21010000 | Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є держав | 0 | 0 | ||
21010300 | Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету | 0 | 0 | ||
21080000 | Інші надходження | 0 | 0 | ||
21081500 | Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів | 0 | 0 | ||
22000000 | Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності | 1 716 700 | 1 716 700 | ||
22010000 | Плата за надання адміністративних послуг | 1 234 700 | 1 234 700 | ||
22010300 | Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань | 34 700 | 34 700 | ||
22012500 | Плата за надання інших адміністративних послуг | 420 000 | 420 000 | ||
22012600 | Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 780 000 | 780 000 | ||
22080000 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном | 66 000 | 66 000 | ||
22080400 | Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності | 66 000 | 66 000 | ||
22090000 | Державне мито | 416 000 | 416 000 | ||
22090100 | Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування | 400 700 | 400 700 | ||
22090400 | Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України | 15 300 | 15 300 | ||
24000000 | Інші неподаткові надходження | 80 000 | 80 000 | ||
24060000 | Інші надходження | 80 000 | 80 000 | ||
24060300 | Інші надходження | 80 000 | 80 000 | ||
25000000 | Власні надходження бюджетних установ | 6 167 100 | 6 167 100 | ||
25010000 | Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством | 6 167 100 | 6 167 100 | ||
25010100 | Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю | 4 402 500 | 4 402 500 | ||
25010200 | Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності | 1 644 600 | 1 644 600 | ||
25010300 | Плата за оренду майна бюджетних установ | 120 000 | 120 000 | ||
РАЗОМ ДОХОДІВ | 72 241 000 | 66 040 600 | 6 200 400 | 0 | |
40000000 | Офіційні трансферти | 70 683 559 | 70 683 559 | 0 | 0 |
41000000 | Від органів державного управління | 70 683 559 | 70 683 559 | 0 | 0 |
41020000 | Дотації | 9 763 800 | 9 763 800 | ||
41020100 | Базова дотація | 9 763 800 | 9 763 800 | ||
41030000 | Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам | 56 939 600 | 56 939 600 | ||
41033900 | Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам | 56 939 600 | 56 939 600 | ||
41050000 | Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам | 3 980 159 | 3 980 159 | 0 | 0 |
41051000 | Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції | 1 161 743 | 1 161 743 | ||
41051200 | Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету | 0 | |||
41053900 | Інші субвенції з місцевого бюджету | 2 818 416 | 2 818 416 | ||
ВСЬОГО ДОХОДІВ | 142 924 559 | 136 724 159 | 6 200 400 | 0 | |
Додаток № 2 до проекту рішення селищної ради № -VIII від |
|||||
Фінансування бюджету Великомихайлівської селищної територіальної громади на 2022 рік | |||||
15503000000 | |||||
(код бюджету) | |||||
(грн.) | |||||
Код | Найменування згідно з класифікацією фінансування бюджету |
Всього | Загальний фонд | Спеціальний фонд | |
Всього | в т.ч. бюджет розвитку | ||||
Фінансування за типом кредитора | |||||
200000 | Внутрішнє фінансування | -30 000 | -75 000 | 45 000 | 45 000 |
208000 | Фінансування за рахунок зміни залишків коштів бюджетів | -30 000 | -75 000 | 45 000 | 45 000 |
208100 | На початок періоду | ||||
208200 | На кінець періоду | 30 000 | 30 000 | ||
208400 | Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) | -45 000 | 45 000 | 45 000 | |
Загальне фінансування | -30 000 | -75 000 | 45 000 | 45 000 | |
Фінансування за типом боргового зобов"язання | |||||
600000 | Фінансування за активними операціями | -30 000 | -75 000 | 45 000 | 45 000 |
602000 | Зміни обсягів бюджетних коштів | -30 000 | -75 000 | 45 000 | 45 000 |
602100 | На початок періоду | ||||
602200 | На кінець періоду | 30 000 | 30 000 | ||
602400 | Кошти, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) | -45 000 | 45 000 | 45 000 | |
Загальне фінансування | -30 000 | -75 000 | 45 000 | 45 000 | |