Великомихайлівська громада

Одеська область, Роздільнянський район

Рішення №№ 2253 – VIII «Про внесення змін до регламенту роботи селищної ради»

Кількість переглядів: 88
Скликання: 26 позачергова сесія VІІІ скликання
Сесія: 26 позачергова сесія VІІІ скликання
Тип документу: Рішення
Дата: 25.01.2022
Номер документу: № 2253 – VIII
Назва документу: Про внесення змін до регламенту роботи селищної ради
Прикріплені файли:
  1. Про внесення змін до регламенту роботи селищної ради (0.09 МБ)

УКРАЇНА

Великомихайлівська  селищна  рада

Роздільнянського  району  Одеської  області

РІШЕННЯ

 

Про внесення змін до регламенту

роботи  селищної  ради

 

Керуючись пунктом 1 частини 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,    з метою забезпечення ефективності та оперативності роботи селищної ради для збільшення швидкості та об’єктивності  при виконанні: реєстрації, запису на обговорення, при поіменному голосуванні та підбитті підсумків, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 1. Для автоматизації проведення сесій селищної ради запровадити  програмно-апаратний комплекс електронної системи поіменного голосування «Рада  Голос» (далі – Система «Рада  Голос»).

2. Внести зміни до регламенту роботи Великомихайлівської селищної  ради Роздільнянського району Одеської області восьмого скликання затвердженого рішенням  селищної ради від 01.12.2020 № 6-VIIІ «Про затвердження Регламенту Великомихайлівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області VIIІ скликання  (далі – Регламент):


       2.1. Статтю 17 «Староста» Регламенту викласти у такій редакції:

1. Староста затверджується селищною радою на строк її повноважень за пропозицією селищного голови, що вноситься за результатами громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), проведеного у межах відповідного старостинського округу.

Кандидатура старости вноситься на громадське обговорення (громадські слухання, збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю) селищним головою та вважається погодженою з жителями відповідного старостинського округу, якщо в результаті громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) отримала таку підтримку у старостинському окрузі:

з кількістю жителів до 1500 - більше 20 відсотків голосів жителів від загальної кількості жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах;

з кількістю жителів від 1500 до 10 тисяч - більше 17 відсотків голосів.

За результатами проведеного громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) кандидатури старости складається протокол, який має містити такі відомості: дата (період) і місце проведення громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), кількість жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах, відомості про кандидатуру старости, кількість учасників громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), які підтримали відповідну кандидатуру, із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен) та по батькові (за наявності), числа, місяця і року народження, серії та номера паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України - для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), що засвідчується підписом таких учасників.

Кандидатура старости відповідного старостинського округу, не підтримана селищною радою, не може бути повторно внесена для затвердження в цьому старостинському окрузі протягом поточного скликання відповідної   селищної ради.

Порядок проведення громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) кандидатури старости затверджується селищною радою.

2. Староста працює на постійній основі в апараті відповідної ради та її виконавчого комітету, а в разі обрання членом цього виконавчого комітету - у виконавчому комітеті ради.

На старосту поширюються вимоги щодо обмеження сумісності його діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені цим Законом для сільського, селищного, міського голови.

3. Порядок організації роботи старости визначається   Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України, а також Положенням про старосту.

4. Старостинський округ утворюється відповідною   селищною  радою у складі одного або декількох населених пунктів (крім адміністративного центру територіальної громади), на території якого (яких) проживає не менше 500 жителів. При утворенні старостинських округів враховуються історичні, природні, етнічні, культурні та інші чинники, що впливають на соціально-економічний розвиток таких старостинських округів та відповідної територіальної громади.

5. Староста:

1) уповноважений селищною радою, яка його затвердила, діяти в інтересах жителів відповідного старостинського округу у виконавчих органах   селищної  ради;

2) бере участь у пленарних засіданнях   селищної  ради та засіданнях її постійних комісій з правом дорадчого голосу. Бере участь у засіданнях виконавчого комітету селищної ради;

3) має право на гарантований виступ на пленарних засіданнях   селищної ради, засіданнях її постійних комісій та виконавчого комітету з питань, що стосуються інтересів жителів відповідного старостинського округу;

4) сприяє жителям відповідного старостинського округу у підготовці документів, що подаються до селищної ради та місцевих органів виконавчої влади, а також у поданні відповідних документів до зазначених органів. За рішенням   селищної ради надає адміністративні послуги та/або виконує окремі завдання адміністратора центру надання адміністративних послуг (у разі утворення такого центру);

5) бере участь в організації виконання рішень   селищної  ради, її виконавчого комітету, розпоряджень селищногоголови на території відповідного старостинського округу та у здійсненні контролю за їх виконанням;

6) бере участь у підготовці пропозицій до проекту місцевого бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного старостинського округу;

7) вносить пропозиції до виконавчого комітету селищної ради з питань діяльності на території відповідного старостинського округу виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб;

8) бере участь у підготовці проектів рішень селищної ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;

9) бере участь у здійсненні контролю за використанням об’єктів комунальної власності, розташованих на території відповідного старостинського округу;

10) бере участь у здійсненні контролю за станом благоустрою відповідного старостинського округу та інформує селищного голову, виконавчі органи селищної ради про результати такого контролю;

11) отримує від виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для здійснення наданих йому повноважень;

12) сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм безпосередньої участі громадян у вирішенні питань місцевого значення у відповідному старостинському окрузі;

13) здійснює інші повноваження, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України.

6. При здійсненні наданих повноважень староста є відповідальним і підзвітним селищній раді та підконтрольним селищному голові. Староста не рідше одного разу на рік, протягом першого кварталу року, наступного за звітним, а на вимогу не менш як третини депутатів - у визначений селищною радою термін, звітує про свою роботу перед такою радою, жителями старостинського округу. Заслуховування звіту старости перед жителями старостинського округу відбувається на відкритій зустрічі, у спосіб, що дає можливість жителям старостинського округу поставити запитання, висловити зауваження та внести пропозиції. Інформація про відповідну зустріч, а також письмовий звіт старости оприлюднюються на офіційному веб-сайті селищної ради та розміщуються у приміщенні ради не пізніше ніж за сім календарних днів до дня проведення відповідної зустрічі. Порядок звітування старости визначається Положенням про старосту.

2.2. статтю 26 «Відкриття, закриття та перерва в роботі сесії ради» Регламенту добавити пунктами:

7. Перед відкриттям кожного пленарного засідання проводиться реєстрація депутатів селищної ради, представників засобів масової інформації, запрошених та інших осіб, які бажають бути присутніми на засіданні (крім доповідачів із питань порядку денного) особисто на підставі пред’явлення, відповідно, посвідчення депутата, посвідчення журналіста, документа, який посвідчує особу, та підтвердження своєї присутності власноручним підписом у відповідному реєстрі.

8. Депутати селищний голова можуть зареєструватись за допомогою Системи «Рада  Голос» у режимі: «реєстрація». Після оголошення про початок реєстрації, на табло відображення з`являється таймер з зворотнім відліком та списком депутатів. Паралельно  звучить звуковий супровід. З цього моменту у кожного депутата є 20 секунд  для здійснення реєстрації. Для цього депутату досить протягом вказаного часу один раз натиснути на кнопку «За». Прізвище кожного, хто проголосував одразу підсвічується на всіх табло візуалізації. Також, при зарахуванні голосу системою на персональному пульті депутата спалахує сигнальний світлодіод.

9. Для забезпечення реєстрації депутатів Ради у місці проведення пленарного засідання, не обладнаного електронними засобами, а також у разі неспрацьовування електронної системи голосування, виконавчий апарат виготовляє друкований реєстр. Реєстр передається головуючому на пленарному засіданні, який оголошує кількість зареєстрованих депутатів Ради.

10. Якщо за даними реєстрації відкриття пленарного засідання Ради неможливе у зв'язку з відсутністю необхідної кількості депутатів Ради, головуючий на пленарному засіданні Ради може оголосити перерву на термін, погоджений з керівниками фракцій та груп, або встановити інший день проведення пленарного засідання Ради з дотриманням вимог цього Регламенту щодо підготовки пленарного засідання Ради.

11. Перед відкриттям пленарного засідання головуючий повідомляє присутніх про підсумки реєстрації.

2.3. Пункт 1 статті 42 «Надання слова» Регламенту  викласти в наступній редакції: «Заяви про надання слова для виступу в обговоренні питань порядку денного подаються депутатом Ради у письмовій, усній формі або шляхом запису на виступ за допомогою Системи «Рада  Голос»  після оголошення головуючим на пленарному засіданні  про перехід до обговорення питання».

2.4. Статтю 59 «Відкрите голосування» Регламенту викласти в наступній редакції:

« 1. Відкрите голосування здійснюється за допомогою Системи «Рада  Голос» у режимі фіксації волевиявлення депутатів, а у разі неспрацьовування електронної системи голосування, відкрите голосування на пленарному засіданні Ради проводиться шляхом поіменного голосування за списком.

 2. Усі пропозиції, що надійшли від депутатів Ради, ставляться на відкрите голосування після закінчення обговорення в порядку їх надходження, якщо автори їх не знімають.

3. Перед початком відкритого голосування головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує пропозиції, що ставляться на голосування, уточнює їх формулювання.

4. При відкритому голосуванні по кожному питанню кожен зареєстрований депутат Ради має один голос і подає його: або «За» пропозицію, або «Проти» неї, чи утримується при голосуванні.

Якщо має місце конфлікт особистих інтересів,  депутат ради має змогу не голосувати. В підсумковому поіменному протоколі таке волевиявлення фіксується як: «Не голосував».

2.5. доповнити Регламент статтями:

Стаття  59-1. Підготовка до голосування із застосуванням Системи «Рада  Голос».  

Відкрите голосування із застосуванням Системи «Рада  Голос»  здійснюється депутатами особисто під час пленарного засідання в залі засідання персональними електронними пультами.

Для забезпечення роботи Системи «Рада  Голос»,  за кожним депутатом Ради та селищним  головою закріплюється персональний пульт для голосування з унікальним ідентифікатором, що розпізнається програмою Системи «Рада  Голос» як персональний електронно-цифровий підпис.

Перед початком сесії уповноважені представники виконавчого апарату Ради забезпечують видачу пультів депутатам Ради та селищному голові згідно персонального ідентифікатора.

Депутат не має права передавати свій персональний пульт ні голові фракції, ні іншому депутату, ні третім особам. Відповідно, ніхто не має права голосувати чужим персональним пультом.

Стаття  59-2. Відкрите голосування із застосуванням Системи «Рада  Голос»  

Після оголошення про початок голосування, на табло відображення з`являється таймер з зворотнім відліком та списком депутатів. Паралельно  звучить звуковий супровід. З цього моменту у кожного зареєстрованого депутата є 20 секунд  для здійснення волевиявлення. Кожен пульт має три кнопки: «За» (зеленого кольору), «Проти» (червоного кольору) і «Утримався» (жовтого кольору).

Для реалізації волевиявлення депутату досить протягом вказаного часу один раз натиснути на обраний варіант голосування. Прізвище кожного, хто проголосував одразу підсвічується на всіх табло візуалізації. Також, при зарахуванні голосу системою на персональному пульті депутата спалахує сигнальний світлодіод.

Якщо має місце конфлікт особистих інтересів,  депутат ради має змогу не голосувати. Для цього досить протягом часу відведеного для голосування не натискати на жодну кнопку. В підсумковому поіменному протоколі таке волевиявлення фіксується як: «Не голосував».

 

Стаття  59-3.  Підсумки поіменного відкритого голосування.

Одразу після завершення голосування, система «Рада  Голос»  автоматично визначає: число депутатів, що брали участь у голосуванні (згідно з зареєстрованими в базі даних депутатів); кількість голосів “за”, “проти”, “утримався”, а також тих, що не голосували; та стан рішення за результатами голосування: прийнято чи відхилено. Зведені і поіменні результати волевиявлення демонструються на засобах відображення, розташованих у залі засідань Ради та оголошуються головуючим на пленарному засіданні.

Одразу після оголошення результатів друкується протокол поіменного голосування і візується уповноваженими представниками Ради.  Він є невід'ємною частиною  протоколу сесії.

Результати поіменного голосування підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Відразу після закриття пленарного засідання дані про результати поіменного голосування надаються виконавчим апаратом ради уповноваженим представникам депутатських фракцій та груп, а також депутатам Ради, за їх зверненням.

Якщо після визначення результатів голосування від депутата надходить заява про неправильність його волевиявлення, зафіксованого електронною системою, (помилкового натиснення депутатом не тієї кнопки, або збою в роботі пульта) та визнання вирішальності даного голосу у прийнятті рішення Раді, вноситься пропозиція про проведення повторного голосування.

 

Стаття  59-4.  Особливості зберігання та обліку персональних пультів Системи «Рада  Голос».

 Пульти для голосування є персональними засобами голосування, але являються власністю Ради. Депутат не має права виносити пульт за межі сесійної зали. Перед тим, як покинути зал проведення пленарного засідання, депутат зобов’язаний  передати персональний пульт для голосування на збереження уповноваженому представнику виконавчого апарату Ради.

В разі якщо депутат покинув залу проведення пленарного засідання, але його персональний електронний  пульт продовжує працювати в Системі «Рада Голос», то за пропозицією Селищного голови, Секретаря ради або депутатів, працівники виконавчого апарату Ради вилучають пульт для голосування. Після повернення депутата до зали проведення пленарного засідання працівники виконавчого апарату Ради повертають йому персональний пульт для голосування. 

 Після закриття пленарного засідання пульти для голосування передаються та перераховуються до уповноваженого представника виконавчого апарату Ради.

У міжсесійний період пульти разом з програмними компонентами  Системи «Рада  Голос» знаходяться на відповідальному зберіганні у виконавчому апараті Ради.

Стаття  59-5.  Технічний резервний фонд персональних пультів Системи «Рада  Голос» .

Для забезпечення надійної роботи Системи «Рада  Голос», формується технічний резервний фонд з одного пульту. Для забезпечення публічності і прозорості проведення голосувань, запасний пульт закріплений за іменем: «Резерв 1».

У разі непрацездатності власного персонального пульту, депутат Ради звертається із заявою до голови Ради щодо видачі йому пульту з технічого резервного фонду. Цей факт фіксується в протоколі з зазначенням прізвища, імені та по батькові депутата і  прив`язки до резервного пульта: або «Резерв 1».

Стаття  59-6. Поіменне голосування за списком.

У разі неспрацьовування електронної системи голосування, відкрите голосування на пленарному засіданні Ради проводиться шляхом поіменного голосування.

При поіменному голосуванні кожен депутат, присутній на сесії, та селищний голова у списку для поіменного голосування  проти свого прізвища особисто  робить запис "за", "проти" або "утримався" та власноручний підпис.

Секретар ради підраховує  голоси, результати голосування заносяться до протоколу. Список для поіменного голосування   та протокол надається головуючому для доведення результатів голосування до відома депутатів. Список для поіменного голосування   є невід'ємною частиною  протоколу сесії.

Стаття  59-7.  Голосування «За основу і в цілому»

За відсутності правок та пропозицій депутатів Ради, головуючий може поставити проект рішення на голосування одразу: «за основу і в цілому».

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії   селищної ради.

 

 

Секретар селищної ради                                                   Юрій ТИШЛЕР

 

№ 2253  – VIII

25.01.2022 року

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь